فروشگاه اینترنتی دیلم مال

ادکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver

ادکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver

ویژگی‌های محصول

  • حجم: 100 میل

  • رایحه عطر: خنک و شیرین

  • جنسیت: مردانه و زنانه

  • فصول: چهار فصل

850/000 تومان

توضیحات

ادکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver

دکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver با ترکیب نت های مختلف، رایحه ای شرقی و لوکس را ارائه می دهد. نت آغازین این ادکلن ترکیبی از رایحه های پرتقال شیرین، توس سیاه، سیب، گلابی و هلو می باشد. این نت لحظه ی اعمال ادکلن حس می شود. زمانی که حس می کنید رایحه ی ادکلن تغییر کرده، یعنی به نت میانی رسیده اید. نت میانی ادکلن رمز شامل رایحه های یاسمن سمباک، گل نارنجی و گل سرخ است. در انتها نت پایانی را داریم. این نت ماندگار ترین نت است و در طولانی مدت روی لباس یا سطح پوست شما حی می شود. نت پایانی ادکلن رمز لطافه، ترکیب رایحه های نعناع هندی، چوب صندل، وانیل و مشک سفید می باشد.

تعریف جدیدی از درخشندگی در جمعیت

ادکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver متعلق به برند معروف عربی لطافه و از ادکلن های وارداتی کشور امارات متحده ی عربی می باشد. این ادکلن با حجم ۳۰ میلی لیتر، غلظت Eau de parfum دارد. اسپرت است یعنی مناسب استفاده ی آقایان و بانوان می باشد. از دسته رایحه های شرقی به حساب می آید. دارای ماندگاری بسیار بالا و قابلیت پخش بوی قوی ای است. به هیچ وجه لباس را لک نمی کند. رایحه ی این ادکلن به قدری منحصر به فرد است . که توجه همه را جلب می کند.

قیمت مناسب

رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver  با رایحه بسیار خوشبو و بی نظیر یکی از پر طرفدار ترین و جذاب ترین عطر عربی است بسیاری از خانم ها عاشق این محصول خاص هستند . این عطر در دسته بندی بهترین و محبوب ترین ادکلن عربی قرار دارد . ادکلن رمز لطافه سیلور  با قیمت خرید ارزان و مناسب و با ماندگاری و پخش بوی بالا در سایت دیلم مال ارائه می گردد .

 

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “ادکلن رمز لطافه سیلور Ramz Lattafa Silver”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *