فروشگاه اینترنتی دیلم مال

کفش بسکتبال نایکی لبرون ۲۱ رنگ بنفش – Nike LeBron 21

کفش بسکتبال نایکی لبرون ۲۱ رنگ بنفش – Nike LeBron 21

مشخصات محصول

مشابه اصل (های کپی)

کیفیت بسیار بالا

اسپرت ( مردانه / زنانه )

با دوام

ساخت ویتنام

2/890/000 تومان

توضیحات

کفش بسکتبال نایکی لبرون ۲۱ رنگ بنفش – Nike LeBron 21

 

کفش بسکتبال لبرون ۲۱ یکی از مدرن ترین کفش های موجود در بازار است . از نابغه های ۱۶ ساله تا حرفه ای های دارای ۲۰ سال سابقه و چهار بار قهـرمان. لــبــــرون جیـــمــز اکـنــون مــسئولیت انتـقــال دانـــش و تخصــص خویـش را در زمــین بـازی به پـسران مستــعدش به عـهـده گرفتــــه اسـت. در جریان جلسه تمـرینی، لبــــرون به همــراه جوان‌ترین پســـرش برایس. برند نایــک را با بیســت و یکمین طرح امــضایی خود به دنیا مـعــــرفی کرد. نــایـــک لــبــــرون ۲۱ با اســـــتفــاده از راه حل کاهــش-ارتفــاع که بـــرای اولیــن بار از طریق بیســتمین. طــــرح امــــضای خــود مــــعرفی کــرد رویـــه چرمـــی درخــشانی دارد که زبــانه آن تا بالـای مـچ پـــا کشــیده مــی شـــود.  با وجـــود اینــکه اجزای تشــکیل دهنده این کفــــش به لـــحاظ فنــی هــــنوز فاش نــشده اســـــت.

ظاهـــراً ساخــتار کلی این محصـــول از نایــــک کــــوبی ۴ و کوبـــی A.D الهــام گرفتــــه است. در تـصاویــر منتـــشر شده در اینسـتاگرام لبـــرون رنگبنــدی”بادبان” آغشته به آثار “طلای متالیک” را به تصویر می کــشد. که زخم ها پاشنه و شکاف های کــف میانی را بهبود می بخــشد.

LeBron 21 سبک ترین نسخه از کفش کتانی امضا شده او (لبرون جیمز) است که با ظاهری شیک و لوکس طراحی شده است. این کفش به پاس بیستمین و یـکـمـین سال حضور لبرون با نایک و بیستمین و یکمــــیـــن سال حضور او در NBA  طراحی و تولید شد .این در حالی است که علاوه بر این که حضور حرفه ای لبرون را جشن می گیرد، ساختار فنی LeBron 21 برای خدمت به نسل بعدی بازیکنان ایجاد شد که در رنگ های زیبا و چشم نوازی موجود است.

توضیحات تکمیلی

انتخاب سایز

40, 41, 42, 43, 44, 45, 46

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “کفش بسکتبال نایکی لبرون ۲۱ رنگ بنفش – Nike LeBron 21”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *